Lavoro Customer

IQVIA Italia - Milan, Italy (+1 località)
RESPONSABILITIES: Handle service requests ensuring planning, organization, and execution of direct customer support services, promptly visiting customers, analyzing technical problems, and identifying the most
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Vicor - Italy
pre-and post-Sales technical support including product selection based on the customer’s application needs, product introduction and DIN assistance from an electrical, mechanical and thermal aspect, and
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K-Way - Milan, Italy
to ensure the best level of customer experience, deliver the brand’s vision, and achieve sales targets. Key Responsibilities Excellent customer experience: Promote and delivers excellent in customer
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K-Way - Segrate, Italy (+1 località)
-performing team to ensure the best level of customer experience, deliver the brand’s vision, and achieve sales targets. Key Responsibilities Excellent customer experience: Promote and delivers excellent
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K-Way - Milan, Italy (+2 località)
-performing team to ensure the best level of customer experience, deliver the brand’s vision, and achieve sales targets. Key Responsibilities Excellent customer experience: Promote and delivers excellent
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PERCASSI - Noventa di Piave, Italia (+1 località)
Management nella gestione del punto vendita; sarà responsabile di garantire l’eccellenza della customer experience, sviluppando il fatturato del negozio e assicurando il rispetto dell’immagine del brand
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Made To Sell | The Retail Performance Partner - Sesto Fiorentino, Italia
ed internazionale sui progetti di Mystery Shopper nel settore Retail Pianificazione, organizzazione, controllo e revisione delle attività di analisi Mystery Shopping e Customer Satisfaction Index Redazione
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ANSE 2000 - Brescia, Italia (+1 località)
-lungo termine Supervisione evoluzione tecnologica e ottimizzazione UX Identificazione nuove opportunità di mercato nel settore elettrotecnico Coordinamento Customer Care Leadership del team di customer
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20124 Milano, IT
transformation deals Continuous self-enablement, especially on the SAP ‘Quote to Cash’ solutions. Support and align with the rest of the EMEA oCFO Customer Advisory team Discover key trends and priorities around
- Più di 30 giorni fa

ANSE 2000 - Brescia, Italia
termineSupervisione evoluzione tecnologica e ottimizzazione UXIdentificazione nuove opportunità di mercato nel settore elettrotecnico Coordinamento Customer CareLeadership del team di customer care specializzato
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