Lavoro Technical Support Emilia Romagna

ARAG - Reggio Emilia, Italia (+1 località)
Technical Support Scopo della posizione sarà fornire assistenza tecnica, formazione sui prodotti e consulenza strategica per lo sviluppo di nuovi prodotti e risoluzione problematiche clienti
da: it.lifeworq.com - 8 giorni fa
ATS Automation - 48014 Castel Bolognese, RA, IT
Collaborare con i referenti di ufficio tecnico per raccogliere informazioni su progetti in corso Predisposizione alla condivisione di conoscenze ed esperienze e di lavoro in team. Monitorare lo stato delle...
da: ATS Automation - 11 giorni fa
Alstom - Bologna, BO, IT
technical support to maintenance activities (on site or by remote) on Railway Signalling Systems operated by the Alstom domestic and international Customers. The role includes the responsibility to manage
da: Alstom - 8 giorni fa

Unigrà - Conselice, Italia
, innovazione e un forte orientamento al cliente.Il ruolo:Il Technical Customer Support sarà il punto di riferimento tecnico per i nostri clienti industriali, garantendo che sfruttino appieno
da: it.lifeworq.com - 7 giorni fa
CPL & Taylor by Synergos Srl - Fidenza
e la sicurezza nei processi di gestione ospedaliera, grazie all’utilizzo di tecnologie robotiche e software all'avanguardia. Il ruolo Entrerai a far parte del Technical Support Team nel ruolo di Tech Support
da: helplavoro.it (+1 sito provenienza) - 10 giorni fa
RE:LAB Srl - Reggio nell'Emilia
visual, vocal, physical, and gestural interactions. User experience is not just a goal: it’s our mindset. We blend creativity and technical expertise to support global clients in automotive, industrial
da: intervieweb.it - 7 giorni fa

RED Global - Piacenza, Italy (+7 località)
with EWM embedded integration Set up QM master data with EWM embedded. Perform system testing and provide technical support for custom code adaptation as needed. Support the System Integration Test (SIT
da: it.lifeworq.com - Oggi

Beckman Coulter Diagnostics - San Giorgio di Piano, Italy
Applications Specialist Team and report to the Field Application (Customer Care) Manager responsible for providing frontline support by resolving customer(s) problems and issues through technical, scientific
da: it.lifeworq.com - Ieri
RE:LAB Srl - Modena
visual, vocal, physical, and gestural interactions. User experience is not just a goal: it’s our mindset. We blend creativity and technical expertise to support global clients in automotive, industrial
da: intervieweb.it - Ieri

Beckman Coulter Diagnostics - Marzabotto, Italy
Applications Specialist Team and report to the Field Application (Customer Care) Manager responsible for providing frontline support by resolving customer(s) problems and issues through technical, scientific
da: it.lifeworq.com - Oggi