Lavoro Excel Trieste

TCT MOBILE EUROPE SAS - Trieste, Italy
in Excel and strong affinity with mats and figures. Proactivity and problem solving capability is requested Does it sound like you? Then send us your resume and we will be glad to speak to you! This
da: it.lifeworq.com - 10 giorni fa

Hyatt Centric Murano Venice - Trieste, Italy
in it for YOU? General Perks: A dynamic work environment with a supportive team Opportunity to gain practical experience in finance and administration Hands-on training and exposure to various financial
da: it.lifeworq.com - Ieri

Adhr spa - Trieste
documentale. Buona conoscenza del pacchetto Office (Word, Excel, Outlook). Sede di lavoro: San Dorligo della Valle (TS) Orario: full time; lunedi' - venerdi' Contratto: contratto a tempo determinato
da: Lavoratorio.it - Ieri

NTU International A/S - Trieste, Italy
under pressure. High proficiency in Microsoft Office Products (Word, Excel, PowerPoint). Specific technical knowledge of the following sectors is considered an advantage but not a requirement; transport
da: it.lifeworq.com - Ieri

NTU International A/S - Trieste, Italy
, preferably within an EU institution or public organization. Strong organizational skills and attention to detail. Proficiency in Microsoft Office Suite (Word, Excel, Outlook, PowerPoint). Excellent
da: it.lifeworq.com - 2 giorni fa
Adhr - Dolina, TS (+1 località)
aziendale. Requisiti: Esperienza pregressa in ambito amministrativo. Conoscenza delle procedure di spedizione e gestione documentale. Buona conoscenza del pacchetto Office (Word, Excel, Outlook). Sede
da: performahrm.com (+1 sito provenienza) - Più di 30 giorni fa

NTU International A/S - Trieste, Italy
, finance, communication, logistics, etc.). • Excellent organizational and multitasking skills. • Proficiency in Microsoft Office Suite (Word, Excel, Outlook, PowerPoint). • Strong written and verbal
da: it.lifeworq.com - 10 giorni fa

NTU International A/S - Trieste, Italy
collection, statistical analysis, or reporting, preferably within an EU institution or public sector organization. • Strong proficiency in Microsoft Excel and data visualization tools. • Analytical mindset
da: it.lifeworq.com - 10 giorni fa

filiale di Trieste - Umana spa - Trieste
e di gestione dello stress. Conoscenza avanzata di Excel e dei principali software di gestione amministrativa. Inquadramento: cat. D1, full time di 36 ore settimanali Sede di lavoro: Trieste (TS) CANDIDATI
da: Lavoratorio.it - 16 giorni fa

Hermes Corporate - Trieste, Italia
del progetto ai principali stakeholder Aggiornare e gestire i costi mensili nello strumento Clarity Requisiti: Ottime capacità organizzative Familiarità con strumenti di gestione progetti come Clarity, Excel
da: it.lifeworq.com - 10 giorni fa